понедельник, 27 июня 2016 г.

დღე 3 გადავხედეთ სტანდარტებს და შევამოწმეთ იყო თუ არა  ბლუმის ტაქსონომიის მაღალი სააზროვნო სიტყვები
ყველა ინდიკატორისთვის შევარჩიეთ შესაბამისი მიზნები. აქვე გამოვკვეთეთ მიზანი უნდა იყოს ორიენტირებული მაღალ სააზროვნო უნარებზე.
 გავიგეთ,რომ არის მიმართულების მიმცემი კითხვები  . დავსვათ როგორც  ზოგადი,ისე შინაარსობრივი და თემატური კითხვები .თითოეულ სახეს შეუსაბამეთ ჩვენი პროექტის შესაბამისი კითხვები.


2 комментария: